11 Şubat 2008 Pazartesi

Uzun zaman oldu "onu" görmeyeli...




Çok net hatırlayamıyorum ama sanırım 6 yada 7 yıl olmuştur onu görmeyeli. Yağmur yağdıktan sonra oluşur; oluşabilmesi için nedense bu şarttır. Merak ettiniz değil mi? Yıllardır göremediğim şeyin adı "Gökkuşağı" tabiki de... En son nerede ve nasıl gördüğümü bile hatırlamıyorum inanın. Zaten öyle saatlerce gökyüzünde kalabilen bir şey de değildir. Onu yakalamanız çok zordur. O yüzden onu gördüğümde çok sevinirim ve mutlu olurum. Mis gibi toprak kokan havayla birlikte onu görmek bana iyi gelir.

Ne yazıkki yıllardır göremiyorum işte. Ya da onu yakalayamıyorum. Çocukluğumda hatırlıyorum da; gökkuşağını gördüğümüğüz zaman, inanılmaz derecede heyecanlanır ve yüksek sesle bağırarak;

- "Aaaaaaa bak gökkuşağı; çabuk bitmeden, gitmeden bak" diye söylenirdik birbirimize...

Ben yine gökkuşağı görmek istiyorum. Çünkü çok özledim onu...Bana göre o inanılmaz bir tabiat mucizesi. Zaten fotoğrafçılar da onu kolay kolay yakalayamadıklarından hep şikayet ederler. Sizde benim gibi uzun zamandır "Gökkuşağı"nı göremediyseniz ya da onu yakalama fırsatınız olmadıysa eğer; yukarıdaki fotoğraflara bakarak özlem giderebilirsiniz. Artık ben onu görünceye kadar,bu fotoğraflarla yetineceğim...

Yinede; baharda, en kısa sürede onu görmek dileğiyle...

Hiç yorum yok: