13 Şubat 2008 Çarşamba

''Sevgililer Günü" = "Sevgi Günü"

Yazımı bir gün önce yazıyorum. Aslında 14 Şubat günü yazmam gerekirdi ama yetiştiremem diye şimdi yazmaya karar verdim. Tarihi değiştirme şansım maalesef yok, yazımın tarihi 13 Şubat olarak gözüküyor, ama siz onu 14 Şubat olarak farzedebilirsiniz. Bu kadar açıklama yeter herhalde, sizin için 14 Şubat olmasını istiyorum yaaa ondan işte...
İçinde "sevgi" sözcüğü olan herşey gibi bugününde bir anlamı var. Ama bugünü kutlamak ya da hatırlamak için, bir sevgilinizin olması gerekmiyor bence:)) Yani; insanın hayatında sadece sevdiği, değer verdiği tek kişi yok ki; birçok sevdiği insan var ve bugünü o insanlardan biriyle de kutlayabilir, ona; onu sevdiğini hatırlatabilir... Bir telefonla bile bunu yapabilir...
Bugün; birbirini seven herkesin günü bence, yeterki sevgimizi hatırlatacak bir davranışta bulunalım. Sevdiğimizin kim olduğu yada ona nasıl bir hediye aldığınız önemli değil. Sadece sevgimizi bir gün de olsa; göstermenin bize bir zarar vereceğini düşünmüyorum...

Önemli olan sevdiğimiz insanları hatırlamak, onları sevdiğimizi bir kere daha onlara hatırlatmak. Bugünü sadece "Sevgililer Günü" diye değil; "Sevgi Günü" diye kutlamak istiyorum.Çünkü böyle bir gün henüz yok. Oysa bize sevginin, sevmenin ve sevilmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu hatırlatan bir gün olurdu "Sevgi Günü". O zaman da sadece sevgilimizi değil tüm sevdiklerimizi hatırlatırdı bizlere...

Birbirini seven herkesin günü bugün; "Sevgi Gününüz" kutlu olsun...
Sevgiyle kalın, bir ömür boyu...
{E}

Hiç yorum yok: