6 Şubat 2008 Çarşamba

İzninizle bugün başlıyorum...




Bugün ilk yazımı yazıyorum ve çok heyecanlıyım. Daha doğrusu ne yazacağıma tam olarak karar vermiş de değilim aslında.Yazabileceğim, aklımda olan o kadar çok konu var ki... Bu yüzden kendimi de pek fazla sıkmak istemiyorum. Bu bence bir deneme yazısı olacak sanırım. Uzun zamandır bir blog oluşturma fikim vardı, kararsızlığım yüzünden erteledim. Ama bugün açılışı yaptım sanırım. Umarım; devam ederim diye düşünmüyor da değilim hani...

Belki bir gün; bırakabilirim de:)) Ama bugün birşeyler yazamayacağım kesinleşti. Çünkü çok heyecanlandım ve aklıma hiç birşey gelmiyor, üzgünüm....

2 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Devam etmişsiniz ve ortaya güzel bir blog çıkmış. Tebrikler...

Ebruli dedi ki...

:::Recep Hilmi;
Yorumunuz için çok teşekkürler. Beğendiğinize sevindim...