7 Şubat 2008 Perşembe

Bugün burada olmak istiyorum...


Evet, şu anda yukarıdaki fotoğraftaki evde olmak istiyorum. O bembeyaz karla kaplı olan manzarayı seyretmek, sıcacık o evde nescafemi yudumlamak, çok güzel "love story" bir filmi izlemek istiyorum; kahvemi yavaş yavaş yudumlarken...
Çok şey mi istiyorum sizce? Bence hayır, galiba dinlenmeye, sakin bir zaman geçirmeye ihtiyacım var sanırım. Çalışmaktan, yoğun trafikten, iş yerindeki işlerden, insanlarla uğraşmaktan sanırım biraz yoruldum ve bunaldım. O yüzden fotoğraftaki; sesssiz, kimselerin olmadığı o evde olmak istiyorum.
Sadece bembeyaz yağmış olan karı görmek bile beni rahatlatacak, dinlendirecek buna eminim. Lütfen yaaa, bu evde bir süre kalamazmıyım, şu karlar erimeden, kış bitmeden, şu beyaz güzelliği doyasıya seyredemez miyim?

Hiç yorum yok: