18 Şubat 2008 Pazartesi

Can' ıma çok geçmiş olsun...


Bugün öğrendim; çok sevdiğim, canım arkadaşım Sinem'in oğlu "Can" ameliyat olmuş. Henüz dört yaşında Can...Daha çok küçük, çok tatlı bir çocuk o. Ben onun manevi teyzesiyim. Sinem'i aradım, konuştuk ama yinede buradan Can'ıma geçmiş olsun dileklerimi tekrar iletmek istiyorum;

-Can'ım beni duyuyor musun?
-Çabuk iyileş Can'ım , tamam mı?
-"Seni çok seviyorum".
-Teyzen senin için çok üzüldü, tamam mı?
Ama annen ile konuşunca içim çok rahatladı.Çok tehklikeli ve endişelenecek bir şey yokmuş. Çok geçmiş olsun Can'ıma; buradan öpücüklerimi yolluyorum ona...

Normalde ben her nedense genelde kız çocuklarını daha çok seviyorum, daha çok düşkünüm. Yeğenlerimden dördü de kız, sanırım bu yüzden. Ama Can'ı görür görmez; ona hemen ısındım, onu çok sevdim. O çok tatlı ve çok şirin bir çocuk, ayrıca ilerde kesinlikle çok yakışıklı olacak...
Bu arada iki tane de erkek yeğenim var; birinin adı "Derin", diğerinin adı da "Gürkan". İkisinin de benim için yeri ayrı ve farklı. Derin'in yengesi oluyorum, o çok tatlı ve çok şeker, onu da çok seviyorum. Gürkan ise benim kuzenimin oğlu, onun da teyzesi oluyorum. O da inanılmaz şeker bir çocuk. Doğduğunda simsiyah saçları vardı ve yüzüde inanılmaz kırmızıydı. Yani onu yeni doğduğunda beğenmemiştim. Ama inanın ki; ilerleyen aylarda "Gürkan" büyüdükçe; teninin rengi açıldı, saçlarının rengi sarardı. O şimdi bembeyaz tenli ve sarışın bir erkek çocuğu oldu...Çok tatlı ve çok uslu maaşallah. Bize geldiklerinde; hiç yaramazlık yapmıyor, söz dinliyor ve annesini hiç üzmüyor. İnşallah ilerde de böyle olur...

Derin'in bebekliği de bir harikaydı. Sarışın ve kabak bir bebekti; ben saçı olmayan, kabak kafalı bebeklere bayılırım. Nedense saçlı bebekleri pek sevemiyorum. Bebeklerin saçları olmadığı zaman, bana onlar "bebekmiş" gibi geliyorlar...

Derin'in annesiyle(Deniz) birlikte gezerken bir çok kişi Derin'in fotoğrafını çekmek, kucağına alıp sevmek istiyordu. Hatta bir gün bir AVM'ndeydik ve yanında hamile olan eşi ile birlikte olan bir bey yanımıza gelerek; Deniz'e, Derin'i severek şöyle demişti:
-"Benim eşim de hamile, bir erkek bebek bekliyoruz; inşallah bizim oğlumuz da böyle tatlı ve güzel olur. Oğlunuz inanılmaz, harika bir bebek." Bende bunun üzerine Deniz'e :
-Bu çocuğa nazar değecek, bence onu artık bebek arabasından dışarı çıkarmayalım, kimse görmesin " demiştim...
Gerçekten çok değişik ve tatlı bir bebekti, hala da öyle...

Hiç yorum yok: