31 Mart 2008 Pazartesi

Ömür boyu mutluluklar :::G&E:::






O güzel, özel gün, o heyecanlı gün geldi ve bitti, bitiverdi işte. Halbuki ne kadar da heyecanla bekliyorduk. Ne de güzel hazırlanmıştık. Çok heyecanlıydık. Ama ne kadar çabuk geldi ve geçti. Yine zamanı durduramadım o gün. Kuzenim Egemen ve Gözde 29 Mart’da evlendiler. Onlara ömür boyu mutluluklar diliyorum. Çok mutlu bir günümüzdü o gün. Gözde ve Egemen, bizler, herkes ve her şey çok güzeldi. Nikah kıyılırken; Egemen’in nikah memuruna verdiği “Evet” cevabı, o kadar hoştu ki, salonu inletti. Arkasından Gözde’nin “Evet”i, inanılmaz yüksek ve güçlü bir evet oldu. Hatta söylemeden önce salondaki konukları uyardı bile. Çok yüksek sesten rahatsız olabilirsiniz diye. Ve alabildiğince bağırdı Gözde, “Evvveeeeeettttttt” diye. Anlayacağınız “Evet”lere bayıldık, evetlerin güçlerine bayıldık. *

Türk-Japon Vakfında yapılan nikah töreni, çok şirindi. Burada bir nikah törenine ilk kez katıldım. Daha önce hiç gitmemiştim. Nikah salonunda değişik bir şey daha yapıldı. Güzel bir slayt gösterisi hazırlamışlar. Egemen ve Gözde’nin çocukluğundan başlayarak; kendilerine, ailelerine ve arkadaşlarına ait fotoğraflardan gösterdiler. İzlerken çok duygulandım. Çok değişik, çok güzel bir düşünce, bayıldım doğrusu. Fotoğrafların içinde halam ile eniştemin evlendikleri gün, çekilmiş olan fotoğrafı da vardı. Bu fotoğraf, salondaki misafirlerden, büyük bir alkış aldı.
******
Nikah çikolatasına ise sayısal loto kuponu koymuşlar. Bu da çok değişik ve müthiş bir fikir olmuş. Bakalım, aramızdan bir talihliye çıkar belki ne dersiniz? Ama eğer çıkarsa Gözde ve Egemen’in şansıdır bu şans. Ben ilk defa nikah şekerinde sayısal loto kuponu verildiğini gördüm. Siz daha önce böyle bir nikah şekeri görmüş müydünüz ? Bence süper bir fikir, bayıldım. Sayısal lotolu nikah çikolatasının fotoğrafını çekmeyi ne yazık ki unuttum. Heyecandan olsa gerek, bir güzel yedik. Keşke bir tane fazladan alsaymışım.uuu

Akşam ise Bilkent Hotel’de düğünümüz oldu. Her şey mükemmeldi, çok güzel bir organizasyondu. Emeği geçen herkese çok teşekkürler. Salon ve masalar çok güzel süslenmişti. Aydınlatma çok profesyoneldi. Yemekler zaten çooookkk lezzetliydi. Çalınan müzikler harikaydı, kısacası çok güzel geçti. Acayip oynadık. Hatta kardeşlerimden Banu ve Nükhet ve bazı bayanlar ayakkabılarını çıkarıp, oynadılar. Topuklu ayakkabılara daha fazla dayanamadılar. Gözdeciğimin gelinliği süperdi. Kendisi de inanılmaz güzel olmuştu. Yalnız bir türlü gelin ve damadı bir arada yakalayıp fotoğraf çektiremedik. Toplu halde çekilmiş bir tane fotoğrafımız var. Buna çok üzüldüm. Hep bir şekilde çekeriz diye erteledik ve ortada hiç fotoğraf yok. Çekilen fotoğraf çok da, Gözde ve Egemen yok içlerinde. Prenses Gözdemi ve Prens Egemenimi buradan tekrar tebrik ediyorum ve ömür boyu mutluluklar, diliyorum. Hayatları boyunca her şey istedikleri gibi olsun…***

Düğün salonuna yerleştirilen sinema ekranından, düğünden önce kameraya çekilmiş görüntüleri yayınladılar. Egemen ve Gözde’nin ailesinden ve arkadaşlarından oluşan kişilerle tek tek röportaj yapmışlar ve bunları bir araya getirmişler. Kişilerden Egemen ve Gözde ile ilgili kısa kısa yorumlar almışlar. Bu da çok güzel bir düşünce olmuş, değişikti. Ama sanırım ses düzeninde bir sorun vardı. Konuşanların ne dediklerini hiç anlayamadık. Sadece ekranda kendilerini gördük o kadar. Düğün pastası da bir harikaydı. Herkesin tabağına bembeyaz kalp şeklinde pastalar geldi. Çok şıktı, hatta kesmeye kıyamadım desem doğru olur. Alıp eve götürüp, saklamak istedim. Egemen’in ve Gözde’nin düğün pastası diye…Pastanın dilimlenmiş şekilde değil de, kalp şeklinde tek bir pasta olarak gelmesi de çok güzeldi…*******
jjjjjj
Onlar ertesi günü balayına gittiler. Şu anda Antalya’dalar. İnşallah Antalya’da fazla yağış olmaz da, havalar güzel ve sıcak geçer. Kaldıkları otelde, bir o kadar mükemmel. Adı “Adam&Eve” (Adem ve Havva).Tam bir balayı oteli. Balayına gitmeyi düşünen, yeni evli çiftlere duyurulur. Yeni evli olmayanlara da duyurulur. Ben henüz gitmedim, görmedim ama fotoğraflarını görmem yeterli oldu bile. Bayıldım, aşık oldum otele, ben de gitmek istiyorum…
******
Heeeeyyyy! yeni evliler (G&E) size söylüyorum. Beni duyuyor musunuz? “Balayınız çok güzel ve unutulmaz geçsin; bal gibi, tadı damağınızda kalsın”…

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim benim guzel yazin ve yprumlarin icin cok tesekkurler.Eda

Adsız dedi ki...

sevgili yengeceğim, şunu biliyorsun ki seni de çok seviyorum dayımıda size ömür boyu mutlulıklar diyorum



SEVGİLERİNLE YAĞMUR