7 Mart 2008 Cuma

"İyilik meleği" hep seninle olsun...


Canım arkadaşım nice mutlu yıllara...Yeni yaşında ailenle ve sevdiklerinle birlikte mutluluklar. Doğum gününü bu pasta ve çiçeklerle kutlamak istiyorum . O kadar çok isterdim ki; bunların gerçeğini sana bugün getirip vermeyi. Kendi ellerimle... İstanbul'da yaşıyor olsaydım; bugün mutlaka bunları sana vermek isterdim. İş yerine habersizce gelerek; sana süpriiiizzz yapmayı isterdim. Ama şimdi haklı olarak sen de diyeceksin ki:
{S} "Kargo ne güne duruyor , kargo ile gönderseydin bugün, şimdi elime geçerdi". Bende inan bu pastayı ve çiçekleri görünce çok mutlu olurdum, sevinirdim...
{E}Doğru; bak böyle birşey yapabilirdim. İnan hiç aklıma gelmemişti. Çiçekler iyi de ya pasta? Pasta nasıl gelecekti? Büyük bir ihtimalle bozulurdu herhalde.
{S}Onun da kolayı var. Ankara'da olup, İstanbul'da şubesi olan pastane ve çiçekçilerden bunu yapabilirsin...
{E}Sinocuğum bana bunların telefon numaralarını bir ara verirsen sevinirim...
{S}Tamam canım büyük bir zevkle yarın mailine atarım...
Muck, muck...
Evet istediğim şeyler, sadece istemekle kalmamalı. Bugün bunu "canım arkadaşım Sinem'e göndermek isterdim" dedim ve öylece kaldı. Halbuki bunu aslında gerçekleştirebilirdim. Oysa bu tür istekleri yerine getirebilen bir sürü şirketler var. Ve ben bunu biliyorum. Hmmm...
Canım Sinemciğim şimdi seni arayıp, bloğumu okuman için haber vereceğim. Çünkü bu gün doğum günün ve bunu bugün okumanı istiyorum. Her ne kadar bugün doğum gününü kutlamak için seni aramış olsamda; senin için birşeyler yazmak, sana seslenmek istedim. Buradan, bloğumdan...
İyilik meleği hep seninle olsun, asla yanından ayrılmasın. Seni çok özledim ve seni çok seviyorum...
{E}

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canim Ebrum,(sinem)
Bugun sana telefonda da söyledim ya ariyacagini beni unutmiyacagini biliyordum.Bu soylediklerinin hepsini yapmis oldun inan.Keske benim yillar once size yaptigim surpriz gibi gelebilseydin.Belki yine ben gelirim belli mi olur.
Canim dostum,kardesim ben de seni cok seviyor ve cook ozluyorum.
İyi ki varsin.

Adsız dedi ki...

Bende dogumgunumde boyle bir sey isterim haberin olsun. Eda