6 Mart 2008 Perşembe

"Göl Manzarası" alır mıydınız?

Göle yürürken yolda çektiğim gölgemiz, dördümüzün...

İşyerime çok yakın; hızlı tempo ile 30 dk civarında yürüme mesafesinde. Çok şirin bir yapay gölet. Ben de tam olarak emin değilim ama yapay olduğunu söylüyorlar. Yapay da olsa sonuçta bir göl ve çok güzel. İşyerime bu kadar yakın olması çok güzel ama maalesef çok sık gidemiyorum. Geçen hafta işyerinden ben ve üç arkadaşımla birlikte, öğle tatilimizde göle yürüyüş yaptık. Çok güzeldi; gidilen yol da ıssız, sessiz ve çok fazla taşıt geçmiyor o yoldan. O gün hava kapalı ve bulutlu olmasına rağmen çektiğim fotoğraflar bence güzel çıkmış, çok beğendim. O gün göle gideceğimizi bildiğim halde, fotoğraf makinamı işyerime getirmeyi unutmuştum. Arkadaşımın fotoğraf makinası ile çektim bu gördüğünüz göl manzaralarını.
Güneşli bir gün; hatta bahar gelip, çiçekler açtığında, ağaçlar yeşerdiğinde ilk işim göle gitmek olacak. Baharda o kadar güzel oluyor ki. Herhalde ben neyin resmini çekeceğimi şaşırmış bir durumda olacağım o zaman. Fotoğrafını çekebileceğiniz o kadar çok şey varki orada. Biz gittiğimizde fazla kalamadık. Aslında gölün içinde yaşayan balıklar var. Onlara bakmak için zamanımız kalmadı. Malumunuz, işe dönmemiz gerekiyordu; öğle tatili bitiyordu...
Sizin için bol bol fotoğraf koydum bu akşam. Gölden manzaralar; umarım beğenirsiniz çektiğim fotoğrafları.Ben çok beğendim de(kendimi övmek gibi olmasın). Artık uyumam lazım, çünkü bitmiş durumdayım. Ama biraz daha yazayım ondan sonra.
Biliyor musunuz? Bloğum bugün tam bir aylık oldu. Ama ben bu bir ay boyunca mahvoldum diyebilirim. Bütün uyku düzenim bozuldu. Çok geç saatlerde uyudum. Uykuya çok düşkünümdür. Açlığa uzun süre dayanmaya çalışırım ama uykusuzluğa tahamülüm yoktur. En sevdiğim diziyi " Bıçak Sırtı" nı bile, bir aydır izleyemiyorum. Ne oldu böyle bana? İnanın ben bu soruyu kendime soruyorum, sonra susuyorum. Bloğumun dizaynını hazırlarken de çok uğraştım, araştırdım. Kısacası çok emek verdim. Bu sayede de bir çok şey öğrendim ve bundan da mutluyum. Mesela; "Photoshop" kullanmayı bile bilmiyordum. Ama artık çok iyi olmasa da bir çok şeyi photoshop da yapabiliyorum. Bloğumda yazmaktan, onunla iligili birşeyler yapmaktan, yaparken yorulmaktan ve geceleri uykusuz kalmaktan sanırım memnunum, çünkü sevdiğim bir şeyi yapıyormuşum bunu farkkettim.
Benim bu yazıyı sanırım bitireceğim yok. Yazdıkca yazıyorum. Bu yüzden artık gidiyorum, gitmem ve uyumam lazım. Sizlere doyum olmaz, bunu biliyorum. Zaten eşim de bugün bana: "Artık bilgisayara şifre koyup, kilitleyeceğim" dedi.(şakacıktan demiştir, inanmayın siz!) Bilgisayarı ortak kullanıyoruz da. Benim yüzümden son bir aydır bilgisayara elini bile süremiyor, cıssss oluyor yani. Böyle giderse; sanırım evde ikinci bir bilgisayara ihtiyaç olacak...






Hiç yorum yok: