20 Temmuz 2012 Cuma

Yaz & yazma...


Artık bloglar eskidikçe eskisi gibi sık sık yazmıyorlar, döşemiyorlar desem bana kızmazlar umarım...

Onlarda yoruldu sanırım. Yazma heveslerini bir nebze aldılar diye düşünüyorum. Yaz, yaz nereye kadar!..

Ama ben bundan gayet memnunum. Çünkü hızlarına bir türlü yetişemiyordum, yazdıklarını okuyamıyordum. O kadar insanı okumak ne mümkün!..

Bu yazılara verilen uzun molalar beni mutlu etti anlayacağınız. Merak ediyorsun bir başlıyorsun okumaya, yazı bir türlü bitmek bilmiyor... Bu devirde, çalışan insanda; bu kadar okumaya vakit mi var? Varsa da bende yok!..

Bloglar lütfen dinlenmeye devam, molalar devam edebilir. Ben hiç de rahatsız değilim, bilhakis mutluyum bundan...

1 yorum:

Gizem dedi ki...

Rahatsiz olmamamne sevindim. Zira ben de eskiden, bloguna bir hizla baslayip aniden frene basanlarin okuyucularina haksizlik yaptigini dusunurdum.