11 Mayıs 2012 Cuma

Zen-ci bebek...

Charlize Theron&jackson, Sandra Bullock&Louis

Yerim seni çikolata bebek, çok şekersin zenci bebek…

Bayılıyorum. Neye mi?.. ABD’ nin Holywood starlarının evlat edinmelerine, özelliklede zenci bebekleri…

Keşke bu özellikleri bizim Türkiye de ki zenginlerimize, sosyetik ünlülerimize, para babası amcalarımıza, teyzelerimize de bulaşsa. Onlarda evlat edinse!..

Keşke evlat edinseler de; aile ortamı nedir bilmeyen, sevgisiz ve ilgisiz büyüyen bebeklerin, çocukların sayısı artık azalsa. Bir çocukta sevgi, hele de anne-baba sevgisi çok önemli bir yer tutuyor. Bunu bilinçli olan her birey biliyor zaten…

Ama ne yazık ki bizim zenginlerimiz; luis vuitton, chanel çanta taşımaktan, christian dior, marc jacobs ayakkabı giymekten, trilyon değerinde mücevherler takmaktan böyle bir şeyi bırakın yapmayı, istemeyi bile düşünemezler. Bunların hepsinin bana göre psikolojik tedavi görmesi gerekiyor…

“Hep bana, hep bana, hep bana”…

 Onların ruhlarında sevgi verme, sevgi alma ile ilgili bir duygunun olmadığını düşünüyorum…

Alış-veriş hastaları bana çok kızacak ama öyle. Bu bir rahatsızlık, hatta hastalık. Tedavi edilse de şu ülkede boşa harcanan paralar birazcık daha mantıklı yerlere aksa!..

Ahhh keşkem, ahh keşkem!..

6 yorum:

pelince dedi ki...

Ebrucum bir sürü post girmişsin yeni görüyorum .. Hepsini dikkatle okuma istiyorum.. Biraz mola :)

ebola dedi ki...

düşüncelerinde sonuna kadar haklısın ve sana katılıyorum..Afrikalı çocuklarla ilgili birşeyler gördüğümde tv de bende düşünürdüm ..Hali vakti yerinde olan birileri evlat edinse getirse Türkiye ye Kaç yaşam kurtulur..Alışveriş çılgınlarının ,moda tutkunlarının,trend meraklılarının bunu yapması için ikoncanlardan birinin Afrikadan bir bebek evlat edinmesi ve bunun da trend olması gerekiyor galiba... Ancak o zaman ...haksızmıyım..

Ebruli dedi ki...

:::Pelincim,çok.şekersin...
:::Sevgili.Ebola,ne.güzel.anlatmışsın...

Adsız dedi ki...

Canim benim ne guzel resimler bulmussun, bende bayiliyorum zenci bebeklere.Yalniz bizim zenginlerimizle ilgili bilgide bir yalnislik var sanirim. Turkiye henuz yurtdışından yani Vietnam Kamboçya gibi ulkelerden evlat edinemiyor. yasal olarak. Ama bir çok zenginimiz sırada ve yasal duzenlemelerin yapilmasini bekliyor diye biliyorum.

Ebruli dedi ki...

Canım Edosum; Türkiye de evlat edinirken biliyorum zenci bebek olmuyor. Ben "zenci bebek" çok seviyorum anlamında söylemek istedim. Türkler tabiki zenci evlat edinemiyorlar ama türk vatandaşı olan bebekleri de evlat edinmiyorlar ki!..

deniz dedi ki...

Merhabalar bloğumu uğradığınız ve bıraktığınız o güzel yorum için teşekkürler.