17 Nisan 2008 Perşembe

:::::: Mavi - Yeşil ::::::

Canım benim; yazdığı şiirlerinden bir tanesini mailime göndermiş. Uzun zamandır bekliyordum şiirini. Görünce, okuyunca çok sevindim ve çok beğendim. Ne de güzel yazmış...

Tekrar sizi tebrik ediyorum Hicran Hanım. Çok güzel dile getirmişsiniz duygularınızı. Kaleminize, elinize sağlık...


Mavi - Yeşil

Sen mavisin,

Ben yeşil,

Sen benimle sevişirsin,

Gözyaşın yüreğimin üstüne damlar,

Ayak izlerin avuçlarımdadır,

Erguvanlar seninle kokar,

Kimini seversin kimine öfke duyarsın,

Nice sevdaları taşırsın uzaklara,

Bazen hırçınlaşır,

Bazen de hiç konuşmazsın ,

Yalnızlığa demir atarsın,

Mehtabı koynuna alır,

Yıldızlara göz kırparsın,

Martıların kanat çırpışında,

Gökyüzüyle aşk yaşarsın,

Güzeli seversin benim gibi,

Alır gidersin sessizce ağlamasına bakmadan,

Kimi gözlere rengini verirsin,

Kimini acımasızca üzersin,

Sen bakmaya doyamadığım,

Sen dokunmaya kıyamadığımsın,

Rengimi senden alırım, bana gelmesende,

Seninle biz ayrılamayız,

Tende ruh gibiyiz,

Hicran ÇÖMLEKÇİ

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili Ebru,
Sayfanı benimle paylaşman beni okadar duygulandırdıki anlatamam.Erguvan kokulu ebrucuğum seninle birlikte mavi yeşil bizleriz aslında..Tüm renkleri ruhun ve bedenin de taşıman dileğiyle.....Melekler seninle olsun,ruhun bedenin hiç yaşlanmasın,gözlerin hep seviçten ağlasın,yüreğine hicran dokunmasın,umutların hep yeşil kalsın duaların hep kabul olsun ve gönlünce sevdiklerinle yaşa........
Gönül bahçende güllerin hiç solmasın
hicran

İLKAY dedi ki...

Canım benimmm; Sen benim günde kaç defa bu sayfaya girdiğimi biliyormusun. Bakalım gün içinde ebrucum neler yazmış diye. Ama haklısın kendi bloguma biraz heyecan yaptım.
Arkadaşının şiirini çok beğendim ellerine sağlık ama ilk şiirini yazmış olman daha heyecan verici bir olay. Umarım kişisel şiirlerine devam edersin. Takipçinim bilesin. Seviyorum seni

Ebruli dedi ki...

:::Hicran Hanim;
Mavi-Yesil'in bizler olabilecegini inan dusunmedim dersem yalan olur. Bunu hissetmistim inan bana.

Canim benim o kadar iyisin ki,senin iyi dileklerin de umarim gercek olur. Benim icin dusunduklerine ise bayiliyorum.

Canim, en kisa surede senin su blog isini halletsek diyorum..

Ebruli dedi ki...

:::ilkaycim, canim benim;
Ben de seni seviyorum. Unutmayalim birbirimizi degil mi ama. Senin beni okuduguna eminim ama yine de bir isret olarak; kisa da olsa mini minnacik, "seni okudum bilesin" demek istercesine yorum yazmani isterim haberin olsun.

Yorumlarin senin gibi cok guzel, okuyunca daha bir mutlu oluyorum inan bana canim...

İLKAY dedi ki...

Öpüyorum seni. Ve inan seninle böyle mesajlaştıkça seni bir an önce görmek istiyorum. Çok özledim seninle sohbet etmeyi.

Ebruli dedi ki...

:::ilkaycim;
insaallah istanbul'a geldigimde kesin gorusecegiz.Sen daha bana muzlu muffin yapicaksin, ben de yiyecegim...

Ve de bol bol sohbet edecegiz. hayali bile cok gusseeelll...