20 Kasım 2008 Perşembe

Değişik bir tarif...

Hımmm! Nefis bir tarif keşfettim sanırım. Sevgili Zeynepciğimin' in bloğunda. Aslında henüz denemedim ama sanirim bu hafta sonu olabilir. Eğer kalorisi az bir tatlı yapıp da; yemek istiyorsanız eğer kesinlikle deneyin. Çünkü bu kek başka bir kek. Yani içinde ne yağ var ne de süt. Evet sakın şaşırmayın!.. Çünkü gerçekten de öyle...
.......
Bana önce bu tarifte bir eksiklik varmışi gibi gelmişti ama meğerse doğruymuş. Süt&yağ ikilisi bu kekin içinde yok! (Bu ikilinin kekin içinde olmayışını hala kabullenemedim gitti!..)
.......
Denemek isteyenler denesinler bakalım. "Yağsız kek" nasıl oluyormuş bir görelim. Ben sonucu söylemeyeceğim süpriz olsun. En iyisi deneyerek görmek...
........
Haaa, bu arada kekin tarifi de; Portakal Ağacı'na ait...

7 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

ba merak ettik şimdi hemen tarife bakıyoruz, sonra da deneme listemize yazıyoruz

pelince dedi ki...

Eminim kek güzel olmuştur,yağsız olduğu için biraz kuru olabilir ama ona da çözüm var,çay yada kahve imdadımıza yetişir sanırım:)

Şimdiden afiyet olsun...

Zeynep dedi ki...

Ebrucuğum,

Umarım keki deneyip memnun kalmışsındır. Yorumunu merakla bekliyorum :)

Sevgilerimle

Boncukçu dedi ki...

Yağsız havuçlu kek. Denemeli, güzele benziyor. Hatta üşenmeyip gece gece yapmalı. Sabah çayla yemeli:))

Ebruli dedi ki...

:::Cocukla cocuk;
Umarim "yagsiz kek" guzel olur...
:::Pelin;
Sen bu isin uzmanisin. Ne desen dogrudur canim...
:::Zeynepcigim;
Misafirlige gittigim yere goturdum icin ne olur ne olmaz diye; 1/2 su bardagi sivi yag koydum. Belki yagsiz yemezler diye. Ama kendime yaptigim da "yagsiz" deneyecegim...
:::Boncukcu;
Bakalim begenecek misin?..

Zeynep dedi ki...

Ebrucuğum,

Kekin yağsız olduğu kesinlikle anlaşılmıyor. Üstelik diğer keklere göre çok yumuşak bir kek. Ben bu durumu cevizin yağının yeterli olmasına, havucunda pişerken suyunu hafif salmasına bağlıyorum.

Sevgilerimle

İLKAY dedi ki...

Ben mutlaka şu işlerim bitsin deneyeceğim. Sen denedin mi canım???