17 Nisan 2012 Salı

Şans...



Hayatta emeğinin karşılığını almak ne güzel bir duygu...

Beğenilmek, övgü almak, takdir edilmek...

Canım arkadaşım İlkay sonunda emeklerinin karşılığını aldı. Kendisi "Kartopu" firmasının düzenlemiş olduğu yarışmaya katılarak şansını denedi. Yarışmada kendisinin birinci geleceğine o kadar çok emindim ki; sonucu öğrenince hiç şaşırmadım. Onun adına inanılmaz sevindim, çok mutlu oldum. Öğrendiğim anda gözlerim doldu. Bu arada hala kendisine ulaşabilmiş değilim. Tebrik işini mail yoluyla yapmak zorunda kaldım...

Ne güzel bir duygu. Emek, azim ve başarmak...

Darısı başımıza arkadaşlar!..

Bizlerde içimizdeki cevherleri çıkaralım ve yaratıcılığımızı geliştirelim değil mi?..

Keşke, nerede o günler. Bunun için önce "azim" lazım. Hem de çok fazla. O da bende yok. Eskiden vardı da, artık kalmadı desem daha doğru olur...

Bu arada yakın bir aile dostumuza da, Çağdaş Market alışverişinden katılmış olduğu çekilişle bedava tatil çıkmış. Ne büyük bir şans. İnsanda şans olacak zaten. Yoksa ne yapsan boş. İstediğin kadar çekilişlere, yarışmalara katıl, sayısız şans oyunu oyna; eğer şansın yoksa hepsi boşuna...

Yıllardır, taaaa 1996 yılından beri yani sayısal loto ilk çıktığından itibaren oynuyorum ama sadece üç rakamın dışında hiç tutturamadım. Çıkmadı mı, çıkmıyor işte...

Biraz şans diliyorum Allahtan. Lütfen bize de birazcık şans verir misin?..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ebrucugum arkadasin Ilkayin tasarimini bende cok begendim. bence sonuna kadar haketmis aldigi odulu. Sevgiler Eda

ebola dedi ki...

3 ten fazla banada çıkmaz aslında normal hayatta çok şanslıyım..iyiki böyle yapmışım,iyiki gitmişim,iyiki gelmişsin...,iyiki de iyiki.... çooktur daaa
gel gelelim sayısal da hiç şansım yok yok yok anlamadım gitti...