20 Nisan 2012 Cuma

Keyiflenme vakti...


Biraz neşelenmek, günün stresinden kurtulmak isterim diyorsanız eğer, benim gibi; hatta nefis kokan sütlü bir neskafenin eşliğinde, bu sitede biraz gezinin derim. Ben bayıla bayıla gezindim. Tek kelimeyle Tiago Hoisel’ı çok başarılı buldum. En çok da yukarıdaki çizimi beni çok güldürdü...

Tiagol Hoisel Brezilya da yaşayan grafik tasarım mezunu bir illüstratör ve karikatüristmiş. Ben de bugün çizimleriyle yeni tanıştım. Buradan kendisine Türkçe olarak tebriklerimi iletiyorum. Eminim ki; sizde görünce çok beğeneceksiniz…

Tiagol Hoisel’ı nereden buldun diyecek olursanız da; takip ettiğim bloglarda gezinirken, buradan okudum...

Paylaşım için teşekkürler kendisine. Güzel ve anlamlı şeyleri paylaşmak çok takdir ettiğim bir davranış biçimi. Ne güzel işte, sayesinde biraz neşelendik, güldük. Kötü mü oldu yani?..

3 yorum:

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Beğenmene çok memnun oldum Sevgili Ebruli.
Bu arada nasılsın?herşey yolundamı?

Adsız dedi ki...

Ebrucugum, Siteyi gezdim bende bayildim cok degisik hic karikature benzemiyorlar. Eda

Handan dedi ki...

İçimden Geldiği Gibi o kadar ilginç şeyler paylaşır ki bloğunda ben de çok severim onu okumayı :)

Bir merhaba diyeyim dedim :)