14 Aralık 2012 Cuma

^^--^^


Sevgili Russell Crowe ve eşi. Oyunculuğunu, karizmasını, tipini çok beğeniyorum. Heleki ödül aldığı "Gladyatör" filmini 5-6 defa izlemişimdir. Yeni çevirdiği film yüzünden ailesinden ayrı kalmış. Bir senede 40 gün kadar falan görebilmiş onları...

Hugh Jackman. Çok karizmatiksin, komiksin, oyunculuğunda süper. Daha ne olsun değil mi? Yeni filmlerini izlemeyi istiyorum. Tabii oğluşumdan zaman kalırsa, genelde olmuyor da...

Çok beğendiğim, izlemekten keyif aldığım, favorim olan iki oyuncu bunlar. Öyle Tom Cruise, Brad Pitt falan değil yani. Asıl oyuncu, star bunlar bence. Ha bir de Ashton Kutcher var unuttum onu. Demi Moore ile ayrılmışlar. Bugün bir yerde okudum. Demi çok üzgünmüş. Kesin Ashton kendi yaşına uygun bir sevgili bulmuştur. Demi ile aralarında 15-20 yaş vardı zaten. Bekliyordum aslında şaşırmadım, yanılmadım...

* Merak ettim ve 2 gün sonra Google da araştırdım da, evet Ashton genç, yeni sevgili bulmuş bile. Yaşı yaşına uygun olmuş yani...

1 yorum:

Handan dedi ki...

Russel Crow, Johnny Depp ve Gary Oldman... En sevdiklerim :)